2.3.08

Love Mongolfieres...



Μου ζητήθηκε να παίξω σε ένα παιχνίδι στο οποίο καταθέτεις δύο τραγούδια αγάπης, δηλαδή δύο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες ή θα ένοιωθες μέσα σου το "σ' αγαπώ". Συγκεκριμένα είχα οδηγία να τα επιλέξω με... μέτρο και σύνεση. Πέρασαν λοιπόν πολλά τραγούδια μπροστά από τα μάτια μου, αλλά τελικά, με "μέτρο και σύνεση" κατέληξα να παραθέσω αυτά τα δύο που ακολουθούν. Δύο είναι πολύ λίγα αφού μπεις σ΄αυτή την έρευνα. Δε σημαίνει ότι είναι τα καλύτερα απ' όσα είχω υπ' όψη μου, απλά τα επέλεξα γιατι δημιουργούν, από παιδί, μέσα μου -κάθε, μα κάθε φορά που τα ακούω- μια σπίθα, που ναι, είναι ικανή να φουσκώσει το αερόστατο από πάνω μου και να με απογειώσει στα συννεφάκια της αγαπής. Enjoy...





Και αυτό, το από κάτω, έτσι σαν bonus για... εκπαιδευτικούς λόγους, πάνω στην Προέλευση-της-Αγάπης... (από τον μύθο του Αριστοφάνη που διηγήθηκε στο "Συμπόσιο" του Πλάτωνα και διασκευασμένο από το φιλμ "Hedwig and the Angry Inch")



Φιλιά σε όλους που πέρασαν από αυτό το Post

1 Comments:

Blogger Dr_MAD said...

Εμένα πειράζει που μου άρεσε πιο πολύ το δεύτερο? Α, επίσης δε θα έπεφτα με κανένα από τα δύο. Θέλω κάτι πιο λαϊκό βρε αδερφε...

PS: Σήμερα 2 συνάλφοι εξ Αθηνών σε είδαν και μου μετέφεραν τα καλύτερα. Πέρνα από τα μέρη μου να μου πεις πότε θα τελειώσουν οι παραστάσεις να ξέρω (20 λες αλλα ποτέ δεν ξέρεις από αυτά που είδαμε εδώ)

Καλή εβδομάδα ;-)

2:44 AM  

Post a Comment

<< Home